سبد خرید
×
حذف از سبد خرید
محصول محصول از سبد خرید حذف شود؟
بله خیر
خرید بعدی
محصول محصول به خرید بعدی اضافه شود؟
بله خیر
خرید بعدی
محصول محصول به سبد خرید اضافه شود؟
بله خیر
اخطار!
عدم اتصال به اینترنت
بستن
  محصول و خدمات تعداد جمع
0
فهرست
×
جستجو
کاربر
فهرست

اهمیت چاپ تقویم و سررسید اختصاصی در کسب و کار

16 مهر 1403

کسب و کارها در پایان سال با برنامه‌ریزی برای چاپ سررسید و تقویم، فرصت مهمی را برای برقراری ارتباط مجدد با مشتریان خود فراهم می‌کنند. درحقیقت، سررسید و تقویم یکی از بهترین شیوه‌های تبلیغات چاپی است که اثری ماندگار بر ذهن مخاطب می‌گذارد. افراد برای نوشتن آرزوها، خاطره‌ها و کارهای روزانه خود از سررسید و تقویم استفاده می‌کنند و آن حداقل برای یک سال نزدشان نگه می‌دارند. از اینکه سالنامه ضرورتی مهم برای برندینگ است شکی نیست! ولی برای چاپ سررسید و تقویم چه نکانی را باید در نظر گرفت؟ برای پاسخ با ما همراه باشید.

چرا چاپ سررسید و تقویم مهم است؟ 

ارائه سررسید و تقویم به مشتریان در سال جدید، رسمی قدیمی است. سالنامه یک استراتژی عالی برای بازاریابی محسوب می‌شود، زیرا هم می‌تواند یک ایده و هدیه خوب سازمانی باشد و هم به افراد کمک ‌کند تا برند و محصولات خود را به شکلی مؤثر معرفی کنند.

چرایی و فواید چاپ سررسید و تقویم اختصاصی  عبارتند از:

به برندینگ کمک می‌کند

چاپ سالنامه کاری ضروری برای برندینگ و توسعه نام و آوازه کسب و کار است. مشتری شما در تمام طول سال، از آن استفاده خواهد کرد و به‌طور منظم در معرض برند و محصولات شما قرار می‌گیرد. هر بار که کاربر، از سررسید تبلیغاتی شما برای یادداشت برداری، تنظیم قرارهای ملاقات‌، نگاهی اجمالی به برنامه‌های روزانه، بررسی تعطیلات و سایر موارد استفاده می‌کند، برند شما را می‌بینید.

با مشتری ارتباط مؤثری ایجاد می‌کند

قسمت قابل توجه در مورد چاپ سررسید و تقویم این است که، سالنامه از بسیاری از کالاهای تبلیغات مؤثرتر است! ممکن است دیگر تبلیغات چاپی دور انداخته شوند، مانند: کار ویزیت یا کاتالوگ. حتی ممکن است تبلیغات در تلویزیون از دید مخاطب نادیده گرفته شود. اما برای یادداشت‌های روزانه، سررسید عالی است زیرا به کاربر کمک می‌کند تا بر اساس تقویم، کارهای خود را برنامه‌ریزی کند.

احساس وفاداری را ارتقاء می‌بخشد

بسیاری از ما اشکال ملموس تبلیغات چاپی را با ظاهر شکیل و زیبا دوست داریم. به ویژه سررسید و تقویم، که گُل سرسبد تبلغات چاپی است و همۀ ما عاشق آن هستیم. علاوه‌بر این، سودمندی سالنامه، آن را به سرمایه‌ای ارزشمند تبدیل می‌کند زیرا مشتریان شما آن را حفظ می‌کنند و در وفاداری آن‌ها به برند شما تاثیر مثبت می‌گذارد.

احساسی ماندگار ایجاد می‌کند

یک سررسید زیبا و خلاقانه به ماندگاری برند شما در ذهن مشتری کمک می‌کند. از این گذشته، هدف از هرگونه استراتژی بازرایابی، ایجاد ارتباط دلپذیر با مشتریان است. چاپ سررسید می‌تواند دامنه وسیعی از ارتباطات ماندگار و مؤثر را با انتخاب یک طراحی مناسب، برای چنین هدفی فراهم کند.

در مشتری احساس پاداش را تقویت می‌کند

وقتی سررسید و تقویم به عنوان هدیه به مشتریان ارائه می‌شود، آن‌ها بسیار خوشحال می‌شوند، زیرا آن را به مانند «گرفتن یک پاداش» تلقی می‌کنند. هر فردی در جهان عاشق دریافت هدیه و پیشنهاد رایگان است. هدیه دادن سررسید و تقویم به افراد قطعاً به معنای خوشحالی و جلب رضایت مشتریان خواهد بود.

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد. - قدرت گرفته از چاپیروس